Torslandaskolan brunnit ner

R.I.P



Inatt har min älskade Torslandaskolan brunnit ner. Alla minnen har nu bara försvunnit. Så himmla tråkigt! Läste att dom gjorde allt för att skydda gympasalen, och när jag pratade med min bror som var där så var den det enda som stod kvar typ. Tänk alla våra redskap och allt som finns där inne, det hade inte varit lätt att ersätta. Nu är iofs inte skolan heller lätt att ersätta. Om branden var anlagd så tycker jag att det är fruktansvärt onödigt...

På Gt's och Gp's sidor står det att det var en bilbrand som startade det. På Aftonbladets hemsida står det att det var mordbrand, men att ingen blev skadad. Hur kan det då vara mordbrand? Jaja, jag förstår inte sånt.

Sorgligt är det i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Har förresten lärt mig nu att det tydligen heter mordbrand fast ingen har dött. Konstigt tycker jag.

2009-11-14 @ 11:22:01
URL: http://matildajohannesson.blogg.se/
Postat av: Elin

Helt insane! FATTA hur mycket pengar detta kommer kosta. Och vilket pussel att hitta ett ställe där alla elever kan vara. :O helt sjukt att folk kan göra något sånt.



2009-11-14 @ 13:01:57
URL: http://elinlundeborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0