Tid?

Hur ska jag få tiden att räcka i helgen? Vill ni veta hur mycket jag har? Klart ni vill.
Imorgon ska jag jobba hela dagen på skogens gård, sen ska jag på maskerad hos Katrin. Bra dag. På lördag har jag privatträning mellan 11 och 12.30, sen träning med RM-laget i Majorna mellan 14 och 18 och sen ska jag på middag/fest för Svärdet som fyllt 18. Problemet är bara att mina kusiner (som jag träffar allt för sällan) kommer hit denna dag och Elliot ska spela handbollsturnering i Björanda som jag vill se :(. Sen på söndag har jag träning med RM mellan 12 och 17 i Majorna och träning med UT-laget mellan16 och 18 i Björlanda. Bara det är en gåta hur jag ska få ihop det. Inte nog med det, då ska vi ha kalas här hemma klockan 15 för Gustav och Johanna.

Och vet ni vad det största problemet är? JAG ÄR SJUUK! Hur ska jag orka allt detta om jag inte är frisk? Jag försöker tänka vad jag kan hoppa över. Träningarna med RM-laget är det enda jag kan tänka mig för där är vi flera tränare. Men Katta kan inte, Mia har Lukas och Sara vet jag inte... Hoppas hon kan rädda mig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0