Rikscupen 3

Har precis kommit hem från en härlig tävling med mina underbara tejer. Vi var i Halmstad, hade privatchaufför gött :). Bussresan gick bra, många sov. Sen var det dags för tävling. Dom hoppade först, trots två fall fick vi 8.2. Mycket bra poäng. Sen var det fristående. Tjejerna körde okej, men absolut inte så bra som dom gjort tidigare. Vi var inte särskilt nöjda med den poängen, 7,025. Sen var det matta. Dom körde mycket bra, bara någon småmiss, men landade på 8.2. Det brukar vara våran sämsta gren, så det var vi mycket nöjda med. 
   Efter tävlingen var det bara att chilla resten av resan eftersom vi inte gick till final. Vi bodde på ett nyrenoverat Scandic med spa-avdelning, gym och bar. Fast det blev inte så mycket häng i baren, haha. Vi hade frågesport, jag vann såklart (eller ja, mitt lag vann). Dom skötte sig superbra och restaurangbesöket på kvällen blev bra. Idag spydde dock en av gymnasterna, det var väl inte så jättekul, men hon mådde bättre sen.


Bästaste laget

Nu har jag precis kommit hem. Hemma väntade fläskfilé, pommes och Matilda-sås. Härligt. Men nu när jag sätter mig här själv blir jag så ledsen igen. Jag saknar dig Lukas, det gör verkligen ont. Inatt drömde jag att vi fick barn. Bara så du vet så glömmer jag aldrig tiden vi hade tillsammans. Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: hw

vi är bäst! :D

2009-12-06 @ 14:59:05
URL: http://sahahassaniwesterberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0