Regniga höstiga dag

Man känner verkligen att hösten är här. Fy vilket väder. I sånna här tider vill man inte vara dagisfröken :P Men idag på eftermiddagen när jag var ensam och inte hade så många barn kvar så gjorde jag det mysigt. Jag släckte ner, tände lite smålampor och levande ljus och så tog jag fram deg. Så gjorde vi massa fina figurer, det var riktigt mysigt. Nästan så att man inte ville sluta för dagen.

I fredags var vi på El Corazon och firade Katta som fyllt 21 :) Vi var tio tjejer och Sebben. Mycket god mat, men ganska dålig sevice. Men det var trevligt att träffa alla. Här kommer lite bilder från kvällen


Födelsedagsbarnet :)


Melisa


Lollo


Sanna och Katta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0