Nostalgi

Idag ringde dom från Skogens gård. Jag blev så himla glad. Jag gick ju där själv när jag var liten, och har inte varit där på femton år. Det såg precis ut som jag minns det, men det måste ha krymt! Och jag jobbade med min gamla fröken, det var riktigt kul faktiskt. Har fått mer tid där, dom verkade tycka om mig :)

För övrigt är det väldigt ensamt. Trodde att mamma och Magnus skulle vara hemma nu när jag kom hem, hade föreställt mig en härlig middag. Men sen kom jag på att dom är ju i Malmö i helgen. Då tänkte jag att jag skulle gå hm till pappa och äta middag med dom. Men då var dom tydligen i stan. Så nu sitter jag här och är alldeles ensam och jättehungrig. Men jag får väl hitta på någonting att äta, sen ska jag ut och spela biljard med Katta och Daniel. Får se om det blir någon mer..

Hittade förresten bilder från Sannas hejdå-kväll i sommras som jag bara måste dela med mig av :)


Pick-nick



Sanna och Frida, mina bästaste. JAG SAKNAR ER <3


Sanna och jag denna kväll. (Och så Kajsa Bajsa i bakgrunden)


Min och Fridas supergoda kokosbollstårta.

Ha en bra fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Och en sån kväll ska vi ha igen när frida kommer! <3

2009-11-24 @ 20:51:33
URL: http://frokenryding.blogg.se/
Postat av: Sanna

En sån kväll ska vi ha när frida kommer om några veckor! <3

2009-11-24 @ 20:54:55
URL: http://frokenryding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0