Jag är väl inte deppig :)

Nej jag är faktiskt inte deppig. Alltså jag är inte deprimerad. Jag känner mig som en glad och positiv människa och jag känner att mitt liv kommer att bli grymt. Just nu har jag alldeles för mycket gympa så jag hinner inte gå ut, städa, fika, klippa mig, ha spelkvällar, promenera eller bara ligga hemma och kolla på tv. Förutom idag då förstås då jag var förkyld och hemma från jobbet :P Och så saknar jag min vackra pojkvän så klart. Därförär livet tråkigt just nu, men man behöver inte vara ledsen för det. Jag är glad ändå! Så var inte oroliga gott folk, märkte på kören idag att Andreas var lite orolig att jag inte mådde bra. Så söt, han bryr sig verkligen.

Och så är det många som undrar hur det är mellan mig och Lukas. Ärligt talat vet jag faktiskt inte själv. Men distansförhållande var nog inte riktigt våran grej. Det är tråkigt att aldrig kunna åka dit. Kanske löser vi detta eller så väljer vi att gå skilda vägar i olika städer, men jag är alldeles för kär för att vilja det. Så jag hoppas på att det löser sig :) Kanske blir allt bra till våren.

Puss på dig sötaste Lukas och er andra (faktiskt befintliga :o) läsare.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, klart man är "befintlig"!

2009-11-11 @ 23:59:42
URL: http://elinlundeborg.blogspot.com
Postat av: Matilda

Härligt :D

2009-11-12 @ 10:28:54
URL: http://matildajohannesson.blogg.se/
Postat av: L

puss på dig

2009-11-17 @ 17:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0