Happy

Idag är jag faktiskt glad för en gångs skull :) Jag har haft världens bästa dag på jobbet. Jag var på min favoritavdelning (junibacken) och jobbade med min favoritfröken. Hon gör mig på bra humör hela dagen ska ni veta! Vi hade inte särskilt många barn, så det var lugnt och stilla. På fredagsfikat idag fick vi glögg, pepparkakor, mögelost, skumtomtar, toscakaka, kladdkakemuffins och kaffe. MUMS. Jag busade och lekte med barnen hela dan. Ååh jag ville bara ta hem dom. Sötnosar. Sånna dagar vill jag bli förskolelärare. Hmm..

Imorgon (05:55) åker jag och mina underbara RM-tjejer till Halmstad. Ska bli riktigt roligt! Tävlar på lördag och kanske söndag om vi går till final. Vi ska äta på restaurang och bo på hotell. Skriver efter helgen hur det varit. Ikväll blir det att packa, äta god mat och kolla på idol. Sen ska jag lägga mig tidigt.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0