Regina ikväll :D

Nu är det inte långt kvar. Nästa vecka är min sista jobbvecka och gympavecka. Sen är jag LEDIG LEDIG LEDIG! Jag ska få sova en hel natt utan att sätta klockan, det har jag typ bara gjort när jag haft feber denna terminen och då sover jag ändå lite. Då ska mitt nya liv börja, åh jag ska träffa alla jag saknat och bara tänka på mig själv, göra saker som jag tycker är roligt!
  Denna terminen har jag varit ganska nere, ledsen för att jag aldrig kunnat hälsa på någon eller göra något kul för jag har haft gympa hela tiden.


Ikväll ska jag på Regina Spektor :D<3 Det kommer bli apabra. Det är jag, Sanna, Elin och 10 av Sannas klasskompisar. Vi ska förfesta lite i majorna och sen ska vi bara njuta av konserten, sen ska vi ut. Fast självklart måste jag åka hem ganska tidigt eftersom jag har gympa imorgon bitti :P

Tänkte bjuda på en bild från våran julkonsert i söndags som jag snott av Kristoffer Berglund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0