Nya livet har börjat!

Japp nu har mitt nya liv börjat då jag ska bli glad. Som ni kanske fattat har jag och Lukas gjort slut. Så nu är mitt nya liv ett singelliv. I söndags hade vi en lååång dag på Vingen, vi sjöng bakom Maries solister. Trevligt. Vi åt Sushi, lika gott som super sushi, så det är mitt nya hängställe känner jag!


Sandra, jag och Sanna när vi ska äta sushi.

Jag är glad redan nu, för idag har jag haft SOVMORGON! Åh vad jag längtat efter denna dag. Igår var första dagen på det nya livet, jag måste säga att jag hann vara effektiv. Jag jobbade först 8-16, sen åt jag tacos på kvällen med familjen (och drack julmust), sen åkte jag till Frölunda Torg (!) och köpte julklappar, sen åkte jag hem och trodde att jag skulle ta emot Frida från Paris, men det var så försenat att jag och Katta åkte in till stan och firade min älskade Sara som fyllde 19 år. Grattis min söta <3


Sara på vår Greklandsresa i år :)


Det kändes som att det blev en väldigt lång dag, men bra. Idag fick jag som sagt sova ända till tio i tio så jag är väldigt glaaad idag. Snart ska jag promenera och kolla på Torslandaskolan (eller ja, betonggrunden som finns kvar) med Frida och Viktor, sen ska vi in till stan, möta upp Sanna, äta sushi och fika. Ska bli så mysigt :)

Pusshej


Kommentarer
Postat av: hw

singellivet (Y). jag är bra på det där nu. kan fixa nått åt dig ;) hahaha. plus att du ska ringa mig när du ska käka sushi! JAG ÄR PÅ!

2009-12-22 @ 21:59:58
URL: http://sahahassaniwesterberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0