Mitt nya liv

Alla som känner mig vet att jag gått och snackat om att mitt nya liv ska börja på måndag. Då ska jag inte ha någon gympa, jobb eller kör. Men så stod jag och snackade med rektorn igår och råkade hosta upp att jag skulle vara ledig måndag tisdag och handla julklappar. Då ger människan mig jobbtider måndag tisdag nästa vecka. Asså jag höll på att börja gråta. I flera veckor har ajg pratat om att på måndag, då ska jag inte sätta klockan, utan sova tills jag vaknar av mig själv. Men nej, då ska man jobba klockan 8. Bajs! Och så kommer Frida hem, Oliver vill jag träffa och massa skit. Jag orkar inte :'( :'( Och när ska jag handla julklappar? Nu kom jag precis hem från min privatträning och min RM-träning börjar om en halvtimma. Så det hinner jag ju inte. Såg precis att det iofs var öppet i Nordstan till 20.00, kanske hinner jag ikväll. Imorgon blir det sång på vingen hela dagen, så då hinner jag inte heller. Så det blir antagligen att jag åker in dagen innan julafton. LYCKAT! Haha.

Nu ska jag till träningen. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0