Måndag wiie

Det var ändå en bra helg. I fredags åt vi middag hela familjen hos pappa, på lördagen hade jag först träning, sen sjöng vi på amhults torg. Brrr kallt var det minsann. På kvällen åt vi middag och spelade paketleken, det var jag, Sanna, Linn, Malin, Adam, Garcia och Malin. En trevlig kväll. På söndagen hade jag träningar och sen hade vi vår årliga julkonsert i kyrkan. Det gick nog bättre än förväntat :) Karin sa att det var det bästa vi någonsin gjort, så du missade något Sanna!

Nu ska jag till jobbet, idag får vi öva på julsånger, vi har ju luciafirande på fredag. Mysigt!

Sen måste jag säga att jag saknar en viss person så mycket att det gör ont i hela kroppen :(

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0