Lusse lelle igen

Jag tycker verkligen om lucia, det är en så fin dag. Den började fint. Mamma hade varit uppe klockan halv 7 och tänt brasa och massa ljus, kokat kaffe, tagit fram pepparkakor och bullar och så kollade vi på lucia på tv :) Bara det att när jag precis går upp kommer min bror hem, då har ju han varit på fest. Målad i ansiktet är han också. Trevliga kompisar har han.

Sen hade vi gympauppvisning. Det var väl trevligt, och härligt att det är över med första gympagruppen nu. Sen åkte vi hem till mammas jobbarkompisar i Askim på deras årliga julfest. Det var mysigt, och det fanns massa gott julgodis. En mysig luciadag helt enkelt. 
En vecka kvar tills allt är över!! Åh jag längtaar...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0