Julklappar!

Äntligen är en dag till över, idag har det varit avslutning med mina privatlektioner och med RM-tjejerna. På privatlektionen hade vi lite uppvisning. Det blev faktiskt väldigt lyckat och jag kände mig stolt, tjejerna var verkligen duktiga. Trodde inte att dom skulle bli så mycket duktigare på 1½ timme i veckan. Men från att ha burit runt dom i flickisar till att köra själva på hård matta. Det tycker jag är riktigt bra! Jag fick en fin present av dom, tvål hudkräm och handkräm me Olivolja. Behövligt!
   Sen hade vi avslutning med RM. Antagligen hade vi inte låst vårat föråd ordentligt förra träningen, så någon snäll människa hade hängt på ett annat lås på dörren. Så vi hade inga redskap, men vi tränade på det som fanns och sen fikade vi och så fick vi tränare en underbar julklapp av tjejerna. Årets bästa julklapp än så länge. Det är en ljusstake som ser ut som en liten tomte.


Den söta tomten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0