Juldagar

Julen har varit trevlig tycker jag. Julafton firade jag först hos pappa, sen hos mamma, men sen på kvällen tog jag och min bror taxi (?) hem till pappa och fortsatte festen. Bästa julklappen var en ny I-pod, väldigt bra! Vi spelade sällskapsspel och hade allmänt roligt. Jag gick och la mig vid fyra någon gång tror jag, men dom andra fortsatte till klockan halv sex. När jag vaknade på morgonen stod det en full gin/tonic på nattduksbordet, haha. Var inte så sugen på det då. Jag var bakis trött och hade en deppdag dagen efter, så jag orkade inte gå ut som resten av Sverige.
   Dagen efter det, den 26 dec, fick jag ett ryck och impulshandlade en platt-TV till mig själv. En Philips LCD-tv 32" för 4,5. Tycker det var ett bra pris. Så nu har jag möblerat om och gjort fin i mitt rum med min nya TV. Mysigt blev det. På kvällen var jag, Sanna, Frida och Viktor hemma hos mig och drack vin och hade trevligt. Väldigt trevligt kan man säga. Vi tömde flaska efter flaska och dansade till härlig 90-talsmusik. När Sanna hade börjat dricka öl (det händer inte förrän Sanna har fått i sig aningen för mycket alkohol) kände vi att det var dags att fortsätta vårt party hos Sanna där mina föräldrar var. Där spräckte pappa byxorna, det tyckte Sannas pappa var väldigt roligt. Jag vandrade hem på natten och var hemma vid halv fem ungefär.
   Idag har jag hälsat på mina kusiner i Onsala, en trevlig dag och det är gott med kaffe dagen efter. Nu sitter jag i mitt fina rum och njuter av min nya tv. Förresten filmade jag igår med min I-pod. Jag kopplade in den till tv:n och woala där stod vi och dansade på skärmen. Roligt med nya prylar.


Julklappsutdelning


Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0