Decemberlycka

Nu är jag inte arg längre. Faktiskt nästan glad. Jag tycker om december så mycket, det är tur att det är en så mysig månad, annars hade jag nog varit deprimerad nu. Idag hade vi julbord till lunch. Härligt! Vi gjorde så fint, sopade, gjorde långbord och jag pyntade med röda/gröna/vita servetter. Det är roligt att pyssla på jobbet så. Det var faktiskt ett riktigt bra julbord med allt. Jansson, sill, lax, ägg, köttbullar, korv, potatis, vörtbröd, och det viktigaste av allt: JULMUST! Det är något av det godaste som finns. (Näst efter sourcream/onion-chips med onion-dipp :P). Sen gick vi mätta som vi var ut på gården. Och det snöade så fint. Jag och barnen fångade snöflingor med tungan :)

Imorgon börjar jag egentligen 10, men jag ska vara där halv 10 för då börjar julfesten. Vi ska dansa runt granen och så kommer Santa Claus. Fast det är ju så klart ingen som vet. Hoppas han har något till mig också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0