Så var det ny vecka igen

Idag har jag fått jobba på Snäckebergets förskola. Jag blev så glad när dom ringde i morse! Jag har väl tur att jag fått en del jobb på KappAhls lager, men det är alldeles för tidigt att gå upp vid 4-5 enligt min mening! Så jag ska jobba på Snäckeberget imorgon också, sen får vi se. Inget lager den här veckan i alla fall så jag hoppas att jag får jobb p förskola hela veckan :)
Träningen idag gick helt okej, men man märker att dom börjar bli tonåringar. När man påpekar något som kan bli bättre så blir dom sura, och när man säger att dom gjorde bra så blir dom sura, för det var ju inte alls bra tydligen. Dom förstår inte ritkigt hur duktiga dom faktiskt är. Hade dom bara trott på sig själva så hade dom kunnat bli hur bra som helst. Men tyvärr är inte fallet så.

Det är så sjukt vad jag saknar min älskade Lukas! Det känns som att han har varit borta i en evighet, men det är väl bara en vecka eller någonting. Känns så konstigt. Det ska bli så himla kul att han kommer hem till helgen, vill kramas med honom NU! Jag älskar dig!

Jag är rätt ledsen på at jag aldrig hinner träffa min sötaste Frida, hinner ju aldrig :( Saknar henne fast vi bor fem minuter från varandra. Sen saknar jag ju såklart Sanna, men hon kommer också hem i helgen! :D Ska bli en härlig helg.

Nej nu ska jag äta kvällsmat, ringa till min kärlek och läsa min härliga bok!
Puss och god natt

Kommentarer
Postat av: din älskade frida ^^

wow! en till blogg att följa! jag lovar, jag ska skaffa mig en jag också :D ja det är bajs att vi inte hinner se :( <3 men jag pratade med sanna för en liten stund sedan o vi sa att vi ska ha sushilunch på lördag, vi tre. <3 det MÅSTE gå!? saknar dig!

2009-08-31 @ 21:49:06
Postat av: Mats J

Skall följa dig på din bloggresa... Lycka till!

Papi

2009-08-31 @ 21:51:26
Postat av: Lukas

Jag saknar och älskar dig med!

som fan!<3 :(



vi ses till helgen, längtar som .....!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-31 @ 23:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0